LISÄTIETOJA
Yleiset ehdot
Alla tärkeät tiedot yleisistä ehdoistamme on koottu alla. Suosittelemme lukemaan nämä saadaksesi lisätietoa myynnistä ja voimassa olevista ehdoista. Jos sinulla on kysyttävää tai ajatuksia, löydät yhteystiedot sivun alareunasta.
- Verkkosivustomme osoite on: https://kahvikassi.fi.
- Täällä voit lukea lisää meistä Fikakassa-sivustolla.
- Kahvikassin omistaa ja hallinnoi Finsmakarna Norden AB.
Fikakassa (Finsmakarna Norden AB)
Fågelviksvägen 18, talo 2
14553 Norsborg
Yleiset ehdot
Tietosuojakäytäntö ja tietoa evästeiden käytöstä
Päivitetty viimeksi 2023-09-04.
Määritelmät: Kahvikassi, jatkossa KAH, ja yhdistys/laki/koulu/luokka, jatkossa yhteisesti ”Asiakas”, noudattavat näitä ehtoja. FK:n tuotteiden myynti ja jakelu tapahtuu siten, että Asiakas tilaa Aloituspaketti. Tämän jälkeen Asiakas tekee tilauksia KAH:n tuotteista rajoitetun ajan, esimerkiksi 3 viikkoa. KAH vastaanottaa sitten yhteisen tilauksen Asiakkaalta, joka sisältyy Myyntipakettiin ilmoitettuun aikatauluun. KAH toimittaa tilatun määrän Asiakkaalle yhteen toimitusosoitteeseen. Tämän sopimuksen tehnyt Asiakas on nimennyt yhteyshenkilön, joka välittää ja vastaa yhdessä Asiakkaan kanssa maksusta KAH:lle.
Myyntiansio
Asiakkaan myyntiansio on asiakkaan ostohinnan ja asiakkaan myyntihinnan välillä. Myyntihinta on 15 euroa kappaleelta ja voitto on 6 euroa kappaleelta.
Kahvikassin velvoitteet:
KAH sitoutuu tukemaan Asiakasta tämän sopimuksen voimassaoloaikana kysymyksissä ja antamaan Asiakkaalle tarvittavat tiedot tuotteiden jakeluun loppuasiakkaille.
Asiakkaan velvollisuudet:
Asiakas sitoutuu noudattamaan KAH:n myynnin yhteydessä antamia ohjeita ja ohjeita. Asiakkaan on suoritettava myyntityönsä siten, että tuotteiden sekä brändin maine ja arvostus säilyvät tai vahvistuvat. Yhteyshenkilön tulee tiedottaa kaikkia KAH:n tuotteiden myyntiin osallistuvia henkilöitä näiden ehtojen sisällöstä. Asiakkaan osuutta tai nettotuloa käytetään yksinomaan hyväntekeväisyystoimintaan täysimääräisesti ja vääristämättömästi.
Kontaktihenkilön vaatimukset:
Yhteyshenkilön tulee olla täysi-ikäinen, vähintään 18 vuotta vanha, eikä saa olla maksuhäiriömerkintöjä, sekä hyväksyy luottotarkistuksen suorittamisen. Huomaa, että luottotarkistus ei rekisteröidy UC:hen tai muihin yrityksiin eikä vaikuta yhteyshenkilön henkilökohtaisiin asioihin, kuten pankkilainahakemukseen jne. Yhteyshenkilö ei voi siirtää rooliaan yhteyshenkilönä ilman asiakkaan ja Finsmakarna Norden AB:n hyväksyntää. Yhteyshenkilöllä ja asiakkaalla on yhteinen maksuvelvollisuus Finsmakarna Norden AB:ta kohtaan.
Maksuehdot:
Lasku lähetetään erikseen postitse/sähköpostitse Asiakkaan lopputoimituksen yhteydessä, ja sille myönnetään 20 päivän luottoaika toimituspäivästä lukien. Mikäli Asiakas on valinnut suoran myynnin vaihtoehdon (ei katalogien kautta), luottoaika on 30 päivää. Viivästyneestä maksusta peritään viivästyskorkoa, tällä hetkellä 2 % aloitetulta kuukaudelta.
Toimitus ja rahti:
KAH:n tavoitteena on toimittaa tilatut tuotteet erikseen ilmoitettuna toimituspäivänä tai muuten osapuolten välisessä sopimuksessa sovitulla tavalla. Mikäli toimitusta ei voida suorittaa ilmoitettuna ajankohtana tai jos osapuolet ovat sopineet toisin, KAH sitoutuu ilmoittamaan asiakkaalle arvion siitä, milloin toimitus voidaan toteuttaa. Kaikista toimituksistamme peritään rahti itsekustannushintaan, lukuun ottamatta yli 200 paketin ryhmätilauksia, jotka ovat rahtivapaita. Tarkat rahtihinnat löytyvät ”Valmis myynti” -sivulta. Mikäli vastaanottaja ei ole sovitussa päivässä/aikataulussa toimitusosoitteessa vastaanottamassa lopullista toimitusta tai jos vastaanottaja ei vastaa yhteyshenkilön antamaan puhelinnumeroon ja uusi toimitus on tarpeen, ryhmän ansioista vähennetään mahdolliset ylimääräiset rahtikustannukset.
Force majeure:
KAH ei vastaa toimitusten viivästymisistä, jotka johtuvat ulkoisista olosuhteista, kuten epidemioista, tulipaloista, maanjäristyksistä, myrskyistä jne. Tällaisissa tapauksissa KAH:lla on oikeus lykätä toimitusta enintään 2 kuukaudella ilman ylimääräistä korvausta asiakkaalle. 2 kuukauden jälkeen asiakkaalla on oikeus peruuttaa tilattu tilaus maksutta.
Varastointi:
Kahvi tulee säilyttää kuivassa ja viileässä paikassa. Säilyttäminen huoneenlämmössä harvoin aiheuttaa ongelmia, ja se on myös mahdollista jääkaapissa. Asiakas vastaa tuotteiden toimittamisesta loppuasiakkaalle mahdollisimman pian. Varastointi edellyttää lupaa Ympäristövirastolta.
Jäänyt myynti
Asiakas sitoutuu toteuttamaan myynnin enintään 4 kuukauden kuluessa. Mikäli myynti jää toteutumatta, myyntipaketti veloitetaan 15 €. Mikäli myynti jää toteutumatta, Asiakas voi myös palauttaa aloituspaketin, mutta hän vastaa itse postikuluista. Jos näin ei tapahdu, FK:lla on oikeus veloittaa Asiakasta 10 € korvauksena esitteistä, tuotteista ja postituskuluista.
Palautus
Siinä tapauksessa, kun kuluttaja ei vastaanota tilattua tuotetta, palautus tapahtuu tarkastuksen jälkeen. Jos asiakas ottaa erän kotiin myydäkseen sen suoraan ilman ennakkotilauksia, palautusoikeus koskee enintään 50% tilatusta määrästä. Mikäli suurempi määrä on palautettava, siihen lisätään postikulut omakustannushintaan. Mahdollinen palautus tulee ilmoittaa Kahvikassalle viimeistään 5 viikon kuluttua tavaroiden vastaanottamisesta.
Tavaran vaihtaminen
Mikäli jokin tuotesarja on poistunut valikoimasta tai on tilapäisesti loppu, FK:lla on oikeus vaihtaa kyseinen tuote vastaavaan tai kalliimpaan tuotteeseen.
Muut
Asiakas ei saa siirtää tai luovuttaa oikeuksiaan tai velvollisuuksiaan näiden Yleisten Ehtojen tai Kahvikassin kanssa tehtävän sopimuksen perusteella ilman Kahvikassi:n kirjallista suostumusta.